petteri
Ex Member
|
Quote from esan on 18.10.2005 at 17:43:21:
Nuo tuulijutut ihmetyttävät minua.... Niin minuakin. Kyllähän siellä paikoitellen vähän tuuli, mutta enpä sanoisi, että sillä merkittävää vaikutusta olisi ollut. Vai näinkö huonosti tunnen itseni, kun kolmosen kunnossa piti olla ja meni lähes pari minuuttia alle, ja jos tuossa oli vielä pari minuuttia "olosuhdelisää" Jossakin viestissä mainittiin, että 10/12 suomalaisesta kolmen tunnin alittajasta tuli toisen puoliskon ensimmäistä hitaammin. Kun noita tuloksia tarkastelin, niin olin itse asiassa ainoa jonka loppupuoli oli nopeampi (-9sek!). Mutta tuo Sannan +2sek, on totta vie optimaalinen vauhti sekin! Puolimatkassa oma vauhti tuntui sen verran kovalta, että mietin että näinköhän tästä tulee ensimmäinen maratonini (kaikkiaan siis 8:s), jossa toinen puolisko on hitaampi, mutta sain näköjään lopulta pidettyä perinteestä kiinni. Aiemmissa juoksuissani on ollut enemmänkin sellainen varman päälle -asenne, ja joskus tultu loppupuoli jopa 14min nopeammin. Nyt oli mielessä pelkästään 3h-vauhti, niin pitkään kuin jaksaa - sykkeestä ja tuntemuksista välittämättä - ja jos ei jaksa, niin jätetään vaikka leikki kesken. No loppuun asti jaksoi, hämmästyttävän tasaisesti, ja loppukilsojen tuntemukset viestittivät, että eiköhän toi aika lailla maksimisuoritus ollut Ennätyksestä lähti varttitunti, ja alle kolmen päästiin, niin tämä juoksu ei varmaan unohdu koskaan (jos siitä nyt jotain muistikuvia edes jäi....)
|