Welcome, Guest. Please Login.
YaBB - Yet another Bulletin Board
31.08.2014 at 12:14:31
News: We've upgraded to YaBB 2!
Home Help Search Login

Pages: 1
Send Topic Print Mark as Unread
Kyrönjoki-maraton (Read 1289 times)
Edwin
Junior Member
**

Run for fun !

Kyrönjoki-maraton
28.04.2005 at 14:47:24

Ylihuomenna olis tarkoitus tehdä vappuaatonmatka Ylistaroon ja Kyrönjoki-maratonille.
Onko kenellekään kokemuksia ko. maratonista ?
Kuulemma suhtnopee reitti (4 x 10,55km), mutta tuulisella säällä tuuli voipi haitata menoa.
 Roll Eyes
Klara Wappen!

Back to top

IP Logged
Mikkok
Full Member

Kohtuus kaikessa!

Re: Kyrönjoki-maraton
Reply #1 - 28.04.2005 at 22:54:37

Joo, Ylistaroon pitäs suunnata... Muutaman kerran oon juossu sielä puolimaratonin, nyt ois tarkoitus juosta koko maraton. Reitti on tasanen, osa matkasta soratietä joka on ollu toisinaan vähä märkä, mutta nyt luulis olevan aika kuiva tie. undecided Pohojanmaan lakkeuksilla tuulee aina, eli vastatuulta on noin puolet matkasta (yleensä) .  Smiley
Back to top

Email WWW   IP Logged
Mikkok
Full Member

Kohtuus kaikessa!

Reply #2 - 30.04.2005 at 17:35:10

No nii. Kyrönjokimaraton on nyt sitte juostu. Kuvittelin pystyväni samaan vauhtiin, kuin viime syksynä edellisessä maratonissani, mutta eipä kunto riittäny ??? Puoliväliin asti kulki ihan hyvin (1:38:30) mutta pian sen jälkeen jalat meni aivan sippiin (maitohapoille ? ) undecided  Viimeisen 10 km:n aikana piti kävellä 20 kertaa. Sinnittelin kuitenkin maaliin kanssakilpailijoitten, katsojien ja huoltohenkilökunnan kannustamana, ja tulos oli kuitenkin kohtuullisen hyvä 3:41:00  Smiley
Back to top

Email WWW   IP Logged
Masa60
YaBB Newbies
*

Kuntorojekti rulaa

Reply #3 - 30.04.2005 at 19:35:22

Hienosti juostu Mikkok. Itse juoksin samassa kisassa elämäni ekan virallisen puolikkaan aikaan 1:55 eli 5:30 km- vauhtia. Kun kympin tässä pystyin vetämään 171:n  keskisykkeellä, niin nyt oli 157 ihan yläkantissa. Lopussa maha alkoi möyrimään ja kisan jälkeen juodun kahvin ja munavoileivän jälkeen sain ihailla 6- reikäisen paskahuussin ovettomasta ovesta Kyrönjoen kimaltelua. Grin
Takastullessa auton takapenkillä  oli vaikea olla kun ei tiennyt kummasta päästä pian purskahtaa. Onneksi kotona sitä pian virkistyi pienten torkkujen jälkeen. Tästä ei ole yksi tie eteenpäin- sekä perus- että vauhtikestävyyttä on saatava lisää.  Kisat  antavat kummasti lisää puhtia treenaamiseen.
Back to top

IP Logged
esan
Ex Member

Reply #4 - 01.05.2005 at 01:08:43

Minulla ei ollut mitään odotuksia Körönjoelle, mutta toisella kierroksella vaivat hävisi ja lähes entinen vauhti löytyi - 3.28.19 on minulle kauden kärkiaika tämän vuoden 18. maratonilla. Tietääkseni kukaan Suomessa ei vielä tänä vuonna ole juossut enempää - eikä ainakaan tätä määrää minua nopeammin.

Ensi viikonloppuna Hiekkaharjussa taas sitten vähän hiljempää Smiley
Back to top

IP Logged
jalaatoon
Ex Member

Reply #5 - 01.05.2005 at 09:14:09

Kyrönjoki oli eka maratoni ja aika 4.53.33 että parannettavaa on mutta fiilis kaikkien ongelmien(polvi) jälkeen tosi hyvä
Back to top

IP Logged
ptp
Ex Member

Reply #6 - 01.05.2005 at 09:56:40

Kyrönjoki maraton on juostu, ja oma ennätys tuli 3.12.50 eli reilu minuutin parannus viimevuotiseen Västilässä juostuun aikaan. Ylistarossa hommat oli järjestetty ammattitaidolla hyvin, kiitokset järjestäjille. Siinä ne hyvät uutiset olivatkin. Itse juoksu oli huonoa alusta asti. Parempaan piti pystyä. Viimeisellä kierroksella (10,550 km) alkoivat todelliset vatsavaivat. Maalissa piti jo käyttää pihanperän vessaa oikein kunnolla. Illalla oli kuumetta 37,6 ja vatsa ihan tohjona. Tänään on jo parempi olo ja kuume hellittänyt. Alkaa jo tuntua valoisalta elämä.
Back to top

IP Logged
Edwin
Junior Member
**

Run for fun !

Reply #7 - 02.05.2005 at 09:17:02

Samoin Kyrönjokimaraton juostu, hyvin järjestetty ja nopea reitti, sääkin suosi (aurinkoista 13-14ast.), hieman tuulta aakeilla laakeilla on varmaan aina.  
Oma juoksuni sujui aika tasaisesti (10km 39:30, 21,1km 1:24:50, 30km ~2:01:30) ilman ongelmia maaliin asti aikaan 2:52:21. Vaikka jäinkin tavoitteestani alle 2:50, niin voin olla kyllä tyytyväinen juoksuuni pienten sairastelujen vaivatessa viime aikoina. En vain saanut koneesta vauhtia irti, enkä maalissakaan ollut hirveän väsynyt. Eli testijuoksuna OK.
Back to top

IP Logged
Pages: 1
Send Topic Print Mark as Unread