vherva(Guest)
Guest
|
Quote from Angelique on 24.08.2005 at 08:19:17:
Mä kuuntelin ennen musiikkia kännykän radion kautta lenkeillä. Nyt tuntuu kuitenkin että nopeasti kyllästyy niihin samoihin biiseihin jotka siellä soi. Olenpa sitten harkinnut mp3-soittimen hankkimista. Tuli vaan mieleen et pidättekö aina niitä laitteita kädessä juoksun aikana vai onko muita viritelmiä? Varsinkin kesäkuumalla ei ole paljon ekstra taskuja mukana et minne pistäis sen soittimen lenkin ajaks. Onko kellään kokemuksia sellasista pussukoista jotka voi laittaa vaikka käsivarteen kiinni? Minulla on ohut, kevyt Samsonite-rahavyö/vyötasku, johon MuVo (himpun alle 100gr) mahtuu. Vyössä on jonkinlainen vaahtomuovipehmuste. Laitan sen sinne minigrip-pussissa sateen ja muun kostumisen estämiseksi. Vyö vain vyötärölle ja laite alaselkään vähän häntäluun yläpuolelle. Piuha sitten paidan alta ylös. Piuhan kiinnitän vielä hakaneulalla paidankaulukseen, jotta sen koko paino ei tule nappikuullokkeiden varaan. Missään olosuhteissa tuo järjestely ei ole ns. kussut, eikä sitä juuri koskaan edes muista juostessa. Taskussa voisin kuvitella vehkeen hölskyvän liiaksi. Vanha 4 gigan MuVoni tosin on vähän raskaahko - kevyemmillä, juoksemiseen paremmin sopivilla vehkeillä muukin järjestely voi toimia. Ei sillä, että MuVo olisi minua koskaan häirinnyt juostessa, ja 4GB on luksusta, kun ei tarvitse koko ajan vaihtaa sisältöä. Piuha kannattaa pujotella siten, että se ei pääse häiritsemään menoa.
|